PRIJÍMAME PREDOBJEDNÁVKY NA HRNČEKY S VAŠIMI IDOLMI OD SLOVINSKEJ ZNAČKY POLONAPOLONA. LEN DO KONCA OKTÓBRA !

Často kladené otázky

Ako postupovať pri reklamácií tovaru?

V prípade, že chcete tovar reklamovať, kontakujte nás telefonicky, alebo emailom. V prípade, že nám napíšte, pošlite nám ideálne aj fotky, prečo daný tovar chcete reklamovať. To celý proces vybavenie vašej reklamácie urýchli. V prípade, že sa s nami potrebujete spojiť telefonicky, neváhajte, radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.

 

Delante.sk

info@delante.sk

0901 788 085

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Ak tovar nespĺňa vaše predstavy, či požiadavky, môžete ho jednoducho vrátiť. Stačí ho bezpečne zabaliť, ideálne do obalového materiálu, v ktorom sme vám ho zaslali. Po prijatí a skontrolovaní tovaru, vám vrátime sumu za tovar. Tovar nám zašlite na túto adresu a neposielajte ho prosím na dobierku, v tom prípade, balíček nebude prevzatý.

KEREX BJ, s.r.o. - Delante.sk

Priemyselná 3003

085 01 Bardejov

 

Ako rýchlo dostanem svoj tovar ?

Celý sortiment nášho eshopu máme skladom, ak je niečo vypredané, je to označené v popise tovaru. U nás nenájdete tovar na objednávku. Preto vami objednané produkty odosielame do 48 hod. od prijatia objednávky, resp. od prijatia vašej platby. V prípade, že tovar potrebujete mať doma expresne, napíšte, alebo zavolajte nám a my spravíme možné aj nemožné, aby sme váš balíček vyexpedovali v daný, alebo maximálne nasledujúci deň.

 

Je potrebná registrácia pri nákupe?

Nakupovať môžete rýchlo a jednoducho aj bez registrácie do nášho eshopu.

Môžem zmeniť, alebo stornovať moju objednávku?

V prípade, že ste zrealizovali v našom eshope objednávku, ale radi by ste tovar doplnili, alebo zamenili, zavolajte, alebo napíšte nám v čo najkratšom čase, aby sme medzitým nestihli vašu objednávku odoslať. Ak je tovar ešte u nás, nie je žiadny problém objednávku pozmeniť. To isté platí, pre stornovanie objednávky.

Nájdem niekde váš kamenný obchod?

Nie, nakupovať môžete len prostredníctvom e-shopu.

 

6 položiek celkom