Často kladené otázky
V prípade, že chcete tovar reklamovať, kontakujte nás telefonicky, alebo emailom. V prípade, že nám napíšete, pošlite nám ideálne aj fotky, prečo daný tovar chcete reklamovať. To celý proces vybavenie vašej reklamácie urýchli. V prípade, že sa s nami potrebujete spojiť telefonicky, neváhajte, radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.
Delante.sk
0901 788 085
Ak tovar nespĺňa vaše predstavy, či požiadavky, môžete ho jednoducho vrátiť. Vyplňte formulár o vrátení tovaru a zašlite nám ho na našu emailovu adresu: info@delante.sk
Balíček viete odoslať vami zvolenou dopravou, alebo prostredníctvom odberných miest Packety, kde od vás po zadaní kódu, ktorý od nás obdržíte, balíček prevezmú a zašlú ho k nám.
Tovar je potrebné bezpečne zabaliť, ideálne do obalového materiálu, v ktorom vám bol doručený.
V prípade, že sa rozhodnete tovar zaslať vami zvolenou dopravou, zašlite ho na túto adresu a neposielajte ho prosím na dobierku, v tom prípade, balíček nebude prevzatý.
KEREX BJ, s.r.o. - Delante.sk
Priemyselná 3003
085 01 Bardejov
Celý sortiment nášho eshopu máme skladom, ak je niečo vypredané, je to označené v popise tovaru. U nás nenájdete tovar na objednávku. Preto vami objednané produkty odosielame do 48 hod. od prijatia objednávky, resp. od prijatia vašej platby. V prípade, že tovar potrebujete mať doma expresne, napíšte, alebo zavolajte nám a my spravíme možné aj nemožné, aby sme váš balíček vyexpedovali v daný, alebo maximálne nasledujúci deň.
Nakupovať môžete rýchlo a jednoducho aj bez registrácie do nášho eshopu.
V prípade, že ste zrealizovali v našom eshope objednávku, ale radi by ste tovar doplnili, alebo zamenili, zavolajte, alebo napíšte nám v čo najkratšom čase, aby sme medzitým nestihli vašu objednávku odoslať. Ak je tovar ešte u nás, nie je žiadny problém objednávku pozmeniť. To isté platí, pre stornovanie objednávky.