Často kladené otázky

Ako postupovať pri reklamácií tovaru?

V prípade, že chcete tovar reklamovať, kontakujte nás telefonicky, alebo emailom. V prípade, že nám napíšete, pošlite nám ideálne aj fotky, prečo daný tovar chcete reklamovať. To celý proces vybavenie vašej reklamácie urýchli. V prípade, že sa s nami potrebujete spojiť telefonicky, neváhajte, radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.

 

Delante.sk

info@delante.sk

0901 788 085

Čítať článok
Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Ak tovar nespĺňa vaše predstavy, či požiadavky, môžete ho jednoducho vrátiť. Vyplňte formulár o vrátení tovaru a zašlite nám ho na našu emailovu adresu: info@delante.sk

Balíček viete odoslať vami zvolenou dopravou, alebo prostredníctvom odberných miest Packety, kde od vás po zadaní kódu, ktorý od nás obdržíte, balíček prevezmú a zašlú ho k nám. 

Tovar je potrebné bezpečne zabaliť, ideálne do obalového materiálu, v ktorom vám bol doručený.

V prípade, že sa rozhodnete tovar zaslať vami zvolenou dopravou, zašlite ho na túto adresu a neposielajte ho prosím na dobierku, v tom prípade, balíček nebude prevzatý.

KEREX BJ, s.r.o. - Delante.sk

Priemyselná 3003

085 01 Bardejov

 

Čítať článok
Ako rýchlo dostanem svoj tovar ?

Celý sortiment nášho eshopu máme skladom, ak je niečo vypredané, je to označené v popise tovaru. U nás nenájdete tovar na objednávku. Preto vami objednané produkty odosielame do 48 hod. od prijatia objednávky, resp. od prijatia vašej platby. V prípade, že tovar potrebujete mať doma expresne, napíšte, alebo zavolajte nám a my spravíme možné aj nemožné, aby sme váš balíček vyexpedovali v daný, alebo maximálne nasledujúci deň.

 

Čítať článok
Je potrebná registrácia pri nákupe?

Nakupovať môžete rýchlo a jednoducho aj bez registrácie do nášho eshopu.

Čítať článok
Môžem zmeniť, alebo stornovať moju objednávku?

V prípade, že ste zrealizovali v našom eshope objednávku, ale radi by ste tovar doplnili, alebo zamenili, zavolajte, alebo napíšte nám v čo najkratšom čase, aby sme medzitým nestihli vašu objednávku odoslať. Ak je tovar ešte u nás, nie je žiadny problém objednávku pozmeniť. To isté platí, pre stornovanie objednávky.

Čítať článok
Nájdem niekde váš kamenný obchod?

Nie, nakupovať môžete len prostredníctvom e-shopu. 

 

Čítať článok
6 položiek celkom